Dorośli uczą się inną metodą szybkiego czytania. Na warsztatach trening czytania jest dostosowany do wieku dziecka.
Już od pierwszych warsztatów dzieci powinny pamiętać lepiej, ponieważ już wtedy wprowadzana jest pierwsza technika pamięciowa. Na przestrzeni całego programu dzieci poznają kolejne techniki i uczą się dostosowywać konkretną technikę do sytuacji, w której należy coś zapamiętać.
Look (wskaźnik) „dyscyplinuje” oko, określa pole widzenia i dobrze wpływa na koncentrację.
Oczywiście, że tak. Aby uzyskać więcej informacji, zachęcamy do kontaktu z trenerem.
Dzieci poprzez zabawę łatwiej się uczą. Wykorzystujemy różne metody nauczania, które mają angażować jak najwięcej zmysłów, ponieważ dzięki temu dzieci są w stanie więcej zapamiętać. Dodatkowo nauka bardzo często kojarzy się dzieciom negatywnie – ze stresem, szkołą, niepowodzeniami – co wpływa na niechęć w odniesieniu do uczenia się. Nauka przez zabawę eliminuje w dzieciach te negatywne odczucia i wpływa pozytywnie na ich motywację.
Żonglowanie trzema piłeczkami świetnie sprzyja synchronizacji pracy półkul mózgowych, a kluczem do sukcesu, jeśli chodzi o efektywną pracę mózgu jest współpraca jednej i drugiej półkuli. Dzięki żonglowaniu zwiększamy swoją kreatywność i efektywność pracy, a także polepszamy swoją koncentrację.  Żonglowanie ma także ogromny wpływ na poprawę koordynacji wzrokowo-ruchowej.
Nasi absolwenci osiągają trzy-, cztero-, pięcio-, a nawet dziesięciokrotne przyspieszenie tempa czytania przy zachowaniu wysokiego poziomu rozumienia (80-100%). Bezpośredni wpływ na wynik ma regularny, codzienny trening czytania po 15-20 minut zgodnie ze wskazówkami trenera po każdych warsztatach.
Dzieci w wieku 12-14 lat czytają średnio około 100-150 słów na minutę, natomiast osoby powyżej 15 roku życia ok. 200-300 słów na minutę.
Początkowo rozumienie jest mniejsze, natomiast w miarę treningów poziom rozumienia rośnie.
Na pierwszych zajęciach dzieci wpisują harmonogram warsztatów na drugiej stronie w zeszycie ćwiczeń. Dodatkowo znajduje się on w Dzienniku Elektronicznym. O pierwszych warsztatach informujemy Państwa wysyłając wiadomość SMS.
Zapraszamy rodziców na pierwsze i dwudzieste warsztaty. Pierwsze warsztaty to zajęcia, na których rodzice zapoznają się zarówno z trenerem prowadzącym zajęcia, jak i z samą metodą ich prowadzenia. To warsztaty, na których przekazywane są wszystkie podstawowe informacje organizacyjne, które mają znaczenie dla właściwego procesu uczenia się każdego z uczestników. Podczas tych zajęć prezentowana jest także jedna z podstawowych technik pamięciowych. Na dwudziestych zajęciach przedstawiane są efekty pracy dzieci, zarówno grupowe, jak i indywidualne, a także rozdawane są dyplomy. Podawane są także wskazówki do dalszego rozwoju umiejętności efektywnej nauki. Rodzice podczas tych dwóch spotkań są nie tylko obserwatorami, ale także (jeśli zechcą) mogą sami na sobie doświadczyć działania technik pamięciowych.
Aby otrzymać certyfikat należy wykonać Testy Sprawdzające (niebieski, fioletowy i żółty), które znajdują się w Strefie Ucznia.
Dział Dydaktyczny jest do państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 08:30-16:30. Adres mailowy dydaktyk@euroengram.edu.pl Infolinia: 801 340 344 Tel. stacjonarny: 12 433 89 70 Tel. komórkowe: 509 913 125; 517 203 693  
Nie – wyniki prosimy przynieść na pierwsze warsztaty.
Wyniki prosimy przesłać na adres mailowy dydaktyk@euroengram.edu.pl  lub przynieść na pierwsze warsztaty.  Jeśli nie posiadają Państwo adresu mailowego, prosimy o kontakt telefoniczny, wysłanie wiadomości SMS lub przesłanie wyników pocztą.
Jeśli chcą Państwo, aby dziecko miało dostęp do Wirtualnych Warsztatów, prosimy o kontakt z Działem Dydaktycznym.
Proszę sprawdzić w folderach „inne”, „spam” – czasami tam trafia link aktywacyjny.
1. Otwórz na swoim urządzeniu aplikację Appstore/ Sklep Play. 2. Wpisz do wyszukiwarki hasło: Engram Fiszkoteka. 3. Kliknij na aplikację Engram Fiszkoteka, a następnie naciśnij przycisk ZAINSTALUJ w Sklepie Play lub FREE w AppStore. W przypadku pobierania aplikacji w AppStore po kliknięciu przycisku FREE system poprosi o wpisanie hasła do Twojego Apple ID. 4. Poczekaj aż aplikacja zainstaluje się na Twoim urządzeniu.
Engramowa Fiszkoteka znajduje się pod adresem: http://engram.fiszkoteka.pl/  Na drugiej stronie umowy, którą Państwo otrzymali od konsultanta znajduje się kod dostępu, który należy wpisać na stronie klikając na opcję „Wprowadź kod dostępu”. Następnie należy uzupełnić imię, nazwisko i adres e-mail, na który zostanie wysłany link aktywacyjny. Po kliknięciu w link, należy wygenerować sobie swój własny login i hasło, za pomocą których będzie można logować się przez naciśnięcie przycisku „Logowanie” w prawym górnym rogu Engramowej Fiszkoteki.
Strefa Ucznia znajduje się pod adresem: https://strefaucznia.edu.pl/ Login i hasło otrzymają Państwo w przesyłce z podręcznikami. W przypadku zgubienia loginu lub hasła, prosimy o kontakt z Działem Dydaktycznym.
Do Państwa dyspozycji jest Dziennik Elektroniczny, który znajduje się w Strefie Ucznia. Należy zalogować się na konto dziecka i stamtąd można przejść do Dziennika, gdzie trener zamieszcza opinie o uczniu po 6, 10 i 20 warsztatach. Dodatkowo otrzymali Państwo numer telefonu do trenera, który może udzielić informacji na temat postępów dziecka, a także mają Państwo do dyspozycji nasz Dział Dydaktyczny, który z przyjemnością odpowie na wszystkie pytania zadane drogą telefoniczną lub mailową.
Program skierowany jest do uczniów klas IV-VIII szkół podstawowych, którzy chcą zdobyć umiejętność efektywnej nauki. Metoda została opracowana w taki sposób, aby zarówno osoby, które osiągają satysfakcjonujące wyniki w szkole, jak i te, które z jakichś powodów mają z tym trudności, mogły w pełni rozwinąć swój potencjał szybkiego i efektywnego uczenia się.
Możliwe jest dwukrotne odrobienie zajęć. Warunkiem jest zgłoszenie nieobecności dziecka do Działu Dydaktycznego PRZED warsztatami, na których będzie nieobecne. W przypadku możliwości odrobienia zajęć w innej grupie warsztatowej w tej samej miejscowości – zaproponujemy Państwu terminy zajęć w innych grupach. Jeśli nie będzie takiej możliwości, ustalimy odrabianie indywidualne, w którym trener nadrobi z dzieckiem zaległości.

Nie znalazłeś odpowiedzi?